Re: Monitor 17" jaki ???

Autor: robak (robal_at_ds14.agh.edu.pl)
Data: Sat 22 Mar 2003 - 22:26:32 MET

> hmmm... dziwne jest co piszesz. nie posiadam nec'a ale mam iiyame na
> diamondtronie m^2 i struktury kineskopu (bo pewnie o to Ci chodzi) nie
> widac. tym bardziej nie ma mowy o meczeniu oczow. obraz jest w zasadzie
> wzorcem w swojej klasie (zasluga diamondtrona :)) tragicznie to
> natomiast wyglada na monitorach samsunga opartych na kineskopach
> dynaflat. tam struktura jest widoczna z nawet duzej odleglosci.
>
> pozdr.
> jarek

nie chodzi o strukture, tylko o sposob wyswietlania pikselkow ... np. biale
tlo to zbior bialych pikselkow na czarnej kratce ... a moze ja za blisko
siedzialem tego monitora ? (50cm) w kazdym razie mialem 2 NEC'i i na obu to
samo...
co samsunga zgadzam sie, ze kiszka
w ogole jakis wymagajacy chyba jestem :)
ale trynitronik mi lezy w zupelnosci :) choc geometria gorsza niz
DiamondTrony :(
pozdrawiam

--
robak