Płyta KOB KT266A FDSX i Athlon1700+

Autor: Yo (mirek88_at_wytnijto.idea.net.pl)
Data: Sat 22 Mar 2003 - 21:25:07 MET

Witam:
    Pozbierałem dzisiaj do kupy sprzęty jak w temacie i przy starcie systemu
bios mi pokazuje "Unknow CPU type", Windows 2K w informacjach o systemie
daje coś takiego "x86 Family 6 Model 8 Stepping 1 AuthenticAMD ~1649
Mhz"(FSB dałem 150) , powiedzcie proszę co jest nie tak, czy bios stary? bo
athlony 0,18 wykrywa ok. ale na stronie kobiana nie ma nowszego:(. Program
do rozpoznawania procka WCPUID daje blue screena :( HELP
Pozdrawiam