Re: EPOX EP-8RDA

Autor: kleszek13 (kleszek13_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 22 Mar 2003 - 17:21:47 MET

Użytkownik "Adma" <swampus_at_poczta.fm> napisał w wiadomości

> No to jak wytlumaczysz ze w opcjach mozna zaznaczyc, ze podpinasz do
Line-In
> dwa tylne glosniki, a do microfona Subwoofer i Centralny glosnik?
>
> Jest 6-kanalowy dzwiek, ale nie ma nForce Control Panel nie wiem czemu.
>
> Adma

Mam win xp pro i tez nie mam control panel.Mam tylko 2 głośniki więc mi to
nie jest potrzebne.
> Jest 6-kanalowy dzwiek
Czy na pewno jest 6-kanałowy dzwięk?Sterownik nForce jest ten sam dla wersji
płyty z plusem i bez plusa i myślę,ze w płycie bez plusa control panel jest
niedostępny a dzwięk jest tylko 2-kanałowy.Chętnie usłyszałbym opinie innych
uzytkowników tej płyty.