takie male cudo...PC->TV

Autor: bisskup (khorne_at_friko.internet.pl)
Data: Sat 22 Mar 2003 - 16:41:46 MET

Mam laptopa ACTINA z wyjsciem TV ale obraz poprostu jest gorzej niz zly...
totalne #$@%... nie dosc ze nei wyrazny to jeszcze bardzo
pomniejszony...karta graficzna na ukladzie SIS i nic z tym nie da sie
niestety zrobic...:/
Ktos cos kiedys mi mowil ze sa dpostepne takie cudowne pudeleczka ktore sie
podpina do PC pod monitor a z drugiej strony mozna podpiac TV i wszysko
ladnie dziala....wie ktos moze gdzie to kupic? najlepiej w Warszawie lub
gdzie w inecie? albo choc jak to cos sie nazywa...?

dzieki

--
bisskup