Re: Komputer nie struje - pomóżcie (pilne)

Autor: Marcin Wojtczuk (fastviper_at_telkab.pl)
Data: Sat 22 Mar 2003 - 13:54:36 MET

Paweł Bandura claimed:
> Próbuję odpalić komputer ale ten się opiera. Po włączeniu rusza went. na
> CPU, dysk twardy - przez chwilę nawet coś czyta - ale na tym koniec -
> monitor się nie włącza a komputer nie reaguje na nic. Sprawdzałem dysk i
> pamięć - są dobre - nie mam jak sprawdzić procesora - czy możliwe, że to
> procesor się spalił? Jeśli nie to co może być przyczyną?

To znaczy, że nie masz _żadnego_ obrazu na monitorze nawet przez chwilę ?
Jeśli tak, to sprawdź ustawienia pamięci, mnożnika i napięcia procesora. Ja
tak mam jak np. przetaktuję procesor i nie podniosę mu napięcia - czarno.
Może reset biosa pomoże ? Jak nie, to wypnij wszystkie urządzenia z płyty i
włóż grafikę na PCI.

Poczytaj w instrukcji do płyty w jaki sposób powinna zapiszczeć gdy nie ma
pamięci, grafiki lub ramu. Sprawdź czy piszczy. Jak nie to płyta główna.

--
       [ http://www.stringi.com/viper/ ]
"Do których drzwi zapukać mam, by móc otworzyć je?