Re: mała statystyka - zasilacze

Autor: BobyX (bobyx82_at_tlen.pl)
Data: Sat 22 Mar 2003 - 12:16:11 MET

Użytkownik "MR" <555_at_impreza.neostrada.pl> napisał w wiadomości

> W pracy poleciał Codegen, przy okazji uszkadzająć płytę,
> PIV i jednego Rambusa.

no wlasnie, ja nie mialem tyle szczescia
w ostatnim czasie spalily mi sie 2 zasilacze
w obydwu przypadkach walnela wiekszosc sprzetu, wlacznie z dyskiem twardym
w gorszym przypadku nawet klawiatura!

1 z nich wysiadl na poczatku listopada ? czy wtedy nie bylo eksperymentow z
podnoszeniem napiecia na 230V?