Re: Drukowanie w dos

Autor: BobyX (bobyx82_at_tlen.pl)
Data: Sat 22 Mar 2003 - 12:22:01 MET

Użytkownik "Miroslaw Szejduk" <shango_at_o2.pl> napisał w wiadomości
>Otoz mam taki problem, mam drukarke HP IIIP.W widowsie Xp mam program ktory
>dziala w okienku dos'a i nie mozna drukowac polskich znakow poniewaz nie ma
ona stron >kodowych.Slyszalem ze jakos mozna to obejsc odpowiednim programem
ale nie znalazlem >nic dzialajacego w sieci.

chyba we wszystkich LaserJetch mozna przestawic strone kodowa na CP852....
przed drukowaniem trzeba wyslac odpowiednie polecenia do drukarki....
gdzies mialem odpowiedni pliczek, odezwij sie na priv