Jak to mozliwe?

Autor: BQB (adres_at_anty.spamowy.com.invalid)
Data: Sat 22 Mar 2003 - 11:24:41 MET

Kupilem do firmy nowe kompy ECS K7VMM2 (ja nie chcialem ECSa, ale dyrektor
sie uparl bo sa tansze o okolo 1/3 od innych markowych) XP1700 0,13u. No to
sobie mysle ze przetestuje je, wiec nie pamietam juz dlaczego, ale
odkrecilem bok i wyjalem zasilacz (polozylem obok) podlaczylem prad i
zainstalowalem w98se. I tak zostalo (wlaczylem o 13:00). O 15 poszlem do
domku (a kom caly czas wlaczony), mysle sobie, ze ciekawe jaka bedzie mial
rano temperature. Rano restartuje go (byl poprostu wlaczony windows) i
wchodze do biosa, patrze a tam temperatura 120 stopni, mysle sobie e bios
cos powalil i zle pokazuje, sprawdze czy radiator cieply. Zagladam do pudla,
a tam na radiatorze wentylator sie nie kreci (nie byl nawet podlaczony, nie
wiem czy to ja go odlaczylem niechcacy, czy tak juz mial, no to ja
natychmiast wtyczke z zasilacza wyciagnalem i dotykam radiatora a on tak
goracy, ze nawet na chwile nie mozna dotknac. I dziwi mnie to, ze procesor
przezyl, ba dalej dobrze chodzi, temperatura na procku to okolo 50 stopni
(ale co sie dziwic, radiator+wentylator jakis taki tani za 20-30 zl). Mial
moze ktos cos podobnego?

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl
{...} i ujrzał Pan pracę naszą i był zadowolony,