Re: czy doplacac do vivo?

Autor: eXEnsior (cyberon3_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 22 Mar 2003 - 11:17:20 MET

Grupowicz Slawek J napisal cos takiego :

> Chcialbym abyscie wypowiedzieli sie czy jest sens kupowania karty
> graficznej z vivo jesli jestem w posiadaniu karty tv z wejsciem
> video Aver tv Studio?czy zyskam cos kupujac karte grafiki z tym
> vivo czy to niepotrzebny wodotrysk w moim przypadku?co umozliwia
> wyjscie video?moze bedzie rozsadniej kupic cos bez vivo?
> tak sie zastanawiam nad seria kart ati radeon 8500,9000,9100
> jakbyscie mogli doradzic bylbym zobowiazany
> Pozdrawiam wszystkich grupowiczow
> Slawek

to zalezy do czego bedziesz uzywal komputer, VIVO ma wejscie i wyjscie video, wyjscie
zazwyczaj swietniej jakosci do ogladania np. DivX na ekranie telewizora itp. wejscie, niektorzy
kupuja wlasnie vivo po to zeby pozbyc sie tunera tv i zastapic za pomoca video IN. Ogolnie jakosc
tego wejscia nie jest doskonala, ale nie tragiczna. Wiec skoro nie bedziesz potrzebowal wyjscia do
podpinania dodatkowych monitorów,telewizorów....i wejscia to nie kupuj :)

pozdr.

eXEnsior

--
"Yes, though I go through the valley of deep shade,
 I will have no fear of evil;