Popsuty drugi kanal ?

Autor: npm (napalm_at_podatnik.org)
Data: Sat 22 Mar 2003 - 11:19:24 MET

Mam plyte Shuttle AK12A. Do tej pory mialem jako secondary master nagrywarke
(BTC) - gdy tylko cos przegrywalem i do tego np. otworzylem gadugadu system
mi sie restartowal - myslalem ze to wina nagrywarki bo majatku na nia nie
wydalem. Wczoraj kupilem dysk drugi wiec ten stary podlaczylem jako
secondary master a cdrw jako secondary slave - przy przegrywaniu z dysku na
dysk zaczelo robic sie to samo - restart kompa. System WIN xp.

Czy to oznacza ze mam jakis kontroler zepsty czy cos ? bo juz sam nie wiem
:P
npm