Re: zakładam nowego procka do starej płyty

Autor: Egghead (Egghead_at_wp.pl)
Data: Sat 22 Mar 2003 - 10:13:42 MET

"Laix" <alaskamen_at_poczta.onet.pl> wystukał
(news:b5h0co$nin$1_at_news.onet.pl):

> przejsciówką ze slota 1 na PGA (tak jest napisane na przejsciówce)
> Jest też na niej tabelka gdzie napisano jak ustawić zworki
> przejsciówki dla procesorów copermine.

W takim razie powinno dzialac, pod warunkiem, ze plyta jest w stanie
podac odpowiednie napiecie - na stronie ASUSa nie ma o tym informacji,
pozostaje sprawdzic empirycznie.

> płyta nie połknie tej przejsciówki ? Czytałem gdzieś na stronie
> jakiejś o podkręcaniu procesorów że mnożnik procesora jest zaszyty
> w krzemie na stałe zablokowany i zmieniać można tylko
> czestotliwość taktowania magistrali.

Tak wlasnie jest w procesorach Intela, dlatego nie ma roznicy, jaki
mnoznik obsluguje plyta, procesor i tak pojdzie na swoim.
Pozdrawiam
Egghead