GA-7VAXP U i AC3 (divx)

Autor: merc_s_at_poczta.onet.pl
Data: Sat 22 Mar 2003 - 00:55:27 MET

Witam.
Mam plyte GA7-VAXP Ultra z wyjsciem 5.1 coaxial i optyczne.
Problem moj polega na tym ze dzwiek jest w zwyklym stereo i nie dziala AC3.
Karte audio polaczylem z amplitunerem (Sony STR-SD840) kablem coaxial.
Zworki zalozylem tak jak byly w instrukcji.
Przy testowaniu glosnikow dzialaja tylko 2 przednie.
A na amplitunerze kontrolka (pasek podswietlony) ktory sie wlacza automatycznie
przy odbiorze sygnalu 5.1 (np. DVD) wogole sie nie zaswieca :(.

Nie wiem co robie zle, a czego nie robie.
Prosilbym kogos zorientowanego w temacie o jakies wskazowki.

Z gory dzieki
Axel