Re: zakładam nowego procka do starej płyty

Autor: Egghead (Egghead_at_wp.pl)
Data: Fri 21 Mar 2003 - 23:29:53 MET

"Laix" <alaskamen_at_poczta.onet.pl> wystukał
(news:b5fu4k$77k$1_at_news.onet.pl):

> Kupiłem ostatnio procka Celerona 633 MHz i chce go wsadzić do
> płyty głównej na której do tej pory chodził Celeron 333. W książce

Mnoznik nie jest istotny - procesor sam go wymusi, musisz sprawdzic,
czy Twoja plyta obsluguje procesory Coppermine; jezeli tak - zaopatrzyc
sie w stosowna przejsciowke (tzw. Slot1->FCPGA, dotychczasowa zapewne
nie pojdzie).
Pozdrawiam
Egghead