niewykrywalny cdrom

Autor: sondo (asialas_at_wp.pl)
Data: Fri 21 Mar 2003 - 22:38:35 MET

witam
zainstalowałem windowsa ME normalnie z cdromu,
ale po pierwszym uruchomieniu systemu cdrom nie jest już wykrywalny
przez windowsa. W panelu sterowania pisze tylko że piewszy kontroler
IDE nie jest poprawnie zainstalowany czy jakoś tak, ale system nie
może znależć lepszego sterownika jeśli daję aktualizuj. A jak mam
zainstalować inny sterownik jeśli nie mam cdromu?
Podsumowując bios widzi cdka ale windows już nie, jak to naprawić?

konfig
celeron500
płyta jakaś na Via
crdom BTC X40