Re: Czy jest jakaś czarna lista oszustów z Allegro ?

Autor: remik (remikw_at_konto.pl)
Data: Fri 21 Mar 2003 - 22:22:49 MET

Właśnie w Zgorzelcu przyszło siedzieć na komisariacie i składać zeznania w
sprawie oszustwa.
Koleś nie wysłał mi zlicytowanego towaru.
Co z tego, że zgłosiłem na policji, wpłata była dokonana w Krakowie na
poczcie, konto banku pocztowego ze Gorzowa Wlkp., a ja miejsce zamieszkania
Zgorzelec.
Zamotali sie policjanci i dopiero teraz dostaje pisemko z Gorzowa, że sprawą
powinna się zająć policja w Zgorzeclu.
Blado to widzę ale na 10 negatywów chyba 4 osoby zgłosiły oszustwo na
policji.
pozdrawiam remik