Re: aparat cyfrowy

Autor: ToMasz (witu_at_polbox.com)
Data: Fri 21 Mar 2003 - 21:53:56 MET

I tu jest pies pogrzebany! ( co za irracjonalny zwrot)
Tak mają wszystkie aparaty. PRzynajmniej te 15 modeli które miałem w rece. W
olympusach pisze wyraźnie ( presadziłem - miedzy wierszami) ze musisz używać
specjalnych baterii, albo w ostateczności alkaicznych. Normalnychj baterii
też można użyć ale do odczytu pamieci aparatu - aparat nie zrobi zdjęcia na
takich bateriach. Sprawdzałem jest tak. NA nówkach firmy GP robi 2-4 zdjęc
BEZ lampy.
Akusie powyżej 1200 mAh sprawują sie dobrze. Na wszelki wypadek informuje ze
liczy sie prąd jaki mogą dać akumulatorki a nie ich napiecie - twoje 1,2V -
jest idealne. Dużo gorzej by było gdybyś miał 1.5v- ale to już inna bajka.
Prześlij jakieś ładne zdjęcie- powodzenia
Pstryknij 50 zł w trybie makro!!!

ToMasz