Re: Odpalanie komputera bez ramu.

Autor: remik (remikw_at_konto.pl)
Data: Fri 21 Mar 2003 - 21:36:01 MET

> Jaki procesor?

Celeron 366Mhz FCPGA

> Moje typy -- zasilacz nielubiany przez płytę, procesor nie-
> obsługiwany przez płytę lub złe podłączenie czegoś.

Procesor obsługiwany przez płytę, płyta niby sprawdzana na identycznym przed
wysłaniem, zasilacz nie lubiany przez płytę to nie bardzo wiem o co chodzi.
Zwykła obudowa ATX wszystko podłączone OK. Nie ma filozofii jeżeli dźwięk,
modem i grafika zintegrowane na płycie. Wtyknąć kabelek od coolera, położyć
procesor, wpiąc trzy taśmy, diody i wyłącznik wg opisu płyty, RAM i komputer
gotowy.

pozdrawiam remik