Re: Monitor 17" jaki ???

Autor: robak (robal_at_ds14.agh.edu.pl)
Data: Fri 21 Mar 2003 - 21:11:06 MET

> Zmeczenie moze byc spowodowane wieloma czynnikami. W na polkach
> sklepowych monitory sa laczone przy pomocy rozgaleznikow, ktore mocno
> degraduja obraz powodujac jego migotanie (stad meczenie wzroku) lub
> nawet nieprawidlowa geometrie. Dodatkowo mala czestotliwosc odswiezania
> moze powodowac to samo. Zupelnie inaczej wypada to w warunkach domowych.
> Stwiany wiec przez Ciebie zarzut wobec nec'a jest przesadzony. Jest to
> monitor najwyzszej klasy, a i firma ma zdecydowanie wiekszy prestiz (niz
> ctx). Nie mowie natomiast, ze ctx jest slabszy a probuje jedynie w innym
> [...]

widze, ze NEC ma silne lobby na grupie :))
powiem tak - mialem 2 NEC'i na weekend w domu, wiec warunki testowe calkiem
niezle.
1. czarna czcionka na bialym tle jest obwiedziona jakas jasna obwodka na
tych monitorach (cos jakby miala jasna poswiate) - na pewno nie jest to ta
zyleta o ktorej niektorzy pisza - ostrosc generalnie na czworke minus
2. DiamondTron ma duze odstepy miedzy pikselami - z 10-20cm wyglada to jak
czarna kratka na tle obrazu - z dalsza niby tego nie widac, ale oczka sie
mecza - przynajmniej moje...
3. zgadzam sie co do kolorow, geometrii - jedne z najlepszych jakie
widzialem na CRT... nie mowilem tez o zadnym migotaniu obrazu

--
robak