Re: Odpalanie komputera bez ramu.

Autor: remik (remikw_at_konto.pl)
Data: Fri 21 Mar 2003 - 20:39:17 MET

> Trudno w takim przypadku prorokować -- pierwszą rzeczą, jaką
> się robi przy takich objawach jest włożenie innego modułu
> pamięci. Bez takiego testu nigdy nie będziesz wiedział, co
> jest przyczyną :) Mi osobiście ciągle bardziej prawdopodobne
> wydają się kłopoty z płytą lub procesorem (ew. z zasilaczem,
> ale zasilacz jest dość łatwo sprawdzić).

Moduły pamięci podstawiane różne i wszelkich pojemności i maści, procesor
działa na 100%, zasilacz to wiadomo łatwizna, kręci się cooler, wiatrak
zasilacza więc ok. Ale ani ani pisku z głośniczka przy odpalaniu kompa.
Stawiałbym na płytę główną ale jak się okazało po powrocie do
właściciela-sprzedawcy wszystko z nią wg niego OK. Zwalił winę na moje
trefne moduły RAM i twierdzi, że u niego gada.
pozdrawiam remik