Re: Roadmap INTEL-a i wątpliwości (do Larusa ??)

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Fri 21 Mar 2003 - 17:05:10 MET

Luka wrote:

> Podobniez roznica ma wynosic 10 dolarow a roznica wydajnosci ok 25 %

Pfff... :)
W/g marketingu Intela :D Zreszta naprawde radze poczytaj sobie o
Tychnologi Hyperthreading bo wydaje mi sie, ze przecyztales tylko ulotki
Intela.

> - tak wiec oplaca sie. A z tego co wiem to nie oprogramowanie ma
> wykorzystywac HT tylko system ma byc do tego przystosowany, a WinXP,
> Win2k sa (i juz niektore linuchy).

Nonsens. Bardzo malo programow jest napisanych tak, ze moga byc wykonywane
niezaleznymi watkami jednoczesnie i zadne marketingowe czary Intela na to
nei pomoga. Teoretycznie Hyperthreading mozna wykozystac gdy mamy dwie
rozne aplikacje uruchomione to wtedy system moze podzielic je na dwa
niezalezne watki.

BTW jesli chodzi o Linuxa to zawsze mozna wkompilowac SMP. No i oczywisce
nie moza zapomniec o systemach Unixowych.

--
Krzysztof Szczepanek
Best regards from "Devil's basement"