Gigabyte i LiteON ????

Autor: trinity (trinity1_at_poczta.fm)
Data: Fri 21 Mar 2003 - 16:33:52 MET

Witam szanownych grupowiczow.
Mam pewien klopot zwiazany z moja wypalarka (LiteOn 40125 - jesli pomyslilem
symbol to sorki, kupiona jakies 3 miesiace temu, max speed wypalania x 40).
Od czasu jak zmienilem komputer co jakis czas wypalarka potrafi po
wypalenieu np. 20 lub 50 plytek nagle nastepnych 10 nie wypalic. To znaczy
podczas wypalania (np. w Nero) pojawia sie w roznym momencie napis
Connection Failure no i wiadomo - plytka nadaje sie do wyrzucenia. Nie ma
znaczenia czy pale x 8 czy tez x 40 (raczej uzywam tylko markowych plyt np.
Verbatim). Sytuacja ta takze wystepuje gdy komputer nie jest
obciazony -czyli tylko i wylacznie wlaczone jest wypalanie. Co dziwne, ta
sama wypalarka na poprzednim komputerze dzialala bez najmniejszych
zastrzezen i obecnie gdy podlacze ja do innego komputera takze "pali"
idealnie. Czy moze to miec cos wspolnego z niewlasciwa wspolpraca mojej
plyty glownej (Gigabyte Ga7vaxp + Athlon 2000+). Bios od plyty glownej
uaktualniany byl jakies dwa tygodnie temu i juz sie wydawalo ze wszystko
jest oki, a tu wczoraj znowu powtorka z rozrywki - 4 plytki->Connection
Failure (dysk twardy to Baracuda IV - 40 GB). Probowalem juz roznych
tasiemek i kombinacji z kanalami - teraz mam ustawione na Primary (master)
twardy dysk a na secendary master (liteON), slave (DVD Pionier 102 S (ten ze
szparka). Przy odlaczonym dvd dzieje sie tak samo :(
Czy ktos moze mi pomoc?
Za wszelkie odpowiedzi serdecznie dziekuje.
Pozdrawiam
Trinity
p.s. system to Windows XP Prof + SP1 + 256 MB RAM (ale chyba wielkosc
pamieci nie ma tu az takiego wielkeigo znaczenia)