MATROX G400 i filmy divx

Autor: Kokopiko (kokopiko_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 21 Mar 2003 - 16:16:16 MET

    Czy ktoś może mi powiedzieć dlaczego od czasu gdy włożyłem G400 w
miejsce tandetnego Gforce`a 2 Ti, wiekszosc filmów bardzo sie rwie/haczy, co
kilka sekund są spore przeskoki.

Mam co prawda słaby procesor (pII 300mhz) jednak nigdy wczesniej nie miałem
problemów z filmami nawet na karcie ATI rageII 4mb

Przypuszczam ze sporo czasu procesora może zajmować ten programik który
rezyduje w pamieci. G400DIVX czy jakos tam....

Sprawdziłbym tyle że.....nie wiem jak go wyłączyć :) :P
pomozcie
dzięx