Re: Roadmap INTEL-a i wątpliwości (do Larusa ??)

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Fri 21 Mar 2003 - 15:27:29 MET

Luka wrote:

> Ok, skoro maja wychodzic to kiedy mozna sie ich spodziewac w Polsce
> ??

Maj?

> Mam juz kase przygotowana na P4 2.4 Ghz ale jesli trzeba to
> poczekam

A co robisz na kmpie? Bo IMO jak roznica bedzie ponad 50zl to mija sie to
z celem. Poczytales o Tychnologii Hyperthreading?

> Wlasnie moja plyta glowna jest na chipsecie VIA P4X400 (uwaga: nie
> P4X400A) wiec roznica jest malenka ale czy znaczaca ??

Taka, ze Twoja plyta oficjalnie nir wspiera 4x200MHz a P4X400A wspiera :)

> Z tego co wiem pozniej sie to przenioslo na inne tego typu strony no
> i teraz nie wiem jaki jest stan obecny

No to ja nie wiem. I prawde mowac nie slyszalem o tym wczesniej ;)

> A szkoda, szkoda :(

Ale mozesz go poszukac na priva albo na prgks :)

--
Krzysztof Szczepanek
Best regards from "Devil's basement"