Re: Komputer nie wstal po podkreceniu

Autor: tomek (tomekn_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 21 Mar 2003 - 15:23:46 MET

Użytkownik "xart" <xart_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Dokładnie, ja na SL75KAV + D850 dalem swego czasu fsb na 110
> ale pamieci asynchronicznie na 133 (ostatecznie chodzily na ponad 140)
> to bylo 2x 128 sdram 133 jedna sil, a druga spectek RAS/CAS bylo na 3
>
> zgadzam sie wiec, ze nie musi to byc wina pamieci
>
> pzdr

Panowie fachowcy a może Pan Maurycy raczył by napisać o ile podniósł swoje
fsb ?
Bo mógł podnieść na 134 ale również mógł podnieść do np. 160 , co nie
powinno nikogo dziwić skoro zadaje tego typu pytanie a odpowiedzi typu wina
pamięci wentylator itp. są nie na miejscu póki nie będzie wiadomo co i jak
naprawdę zrobił Pan Maurycy .
pozdr
tomekn