Re: Matrox G550 + Wyjscie TV

Autor: Slawek Owoc (slawek_at_ds13.agh.edu.pl.spam)
Data: Fri 21 Mar 2003 - 14:06:01 MET

"Jan Werbiński" <janwer_at_fotojw.com> wrote in message
> Użytkownik "K4" <cade_at_tenbit.pl> napisał w wiadomości
DivX
> na TV.
>

> Mam ją i zauważyłem, że piksele są bardziej kwadratowe w porównaniu z
innymi
> tańszymi kartami. Monitor 21' 1600x1200 90Hz. Żadnych problemów.

eee zainstaluj sobie divx 400 czy jakos tak - programik do spomagania
odtwarzania divx na G400 (automatycznie wkleja napisy itd itp i rozmazuje
ladnie obraz)

ja nie widziale mzadnych kwadratow

Matroxy to chyba jedyne karty ktore maja wyjsc TV RGB - obraz przez to jest
idealny (to nie ten syf z gforcow czy ati - nie mowiac juz o moliwosciach
konfiguracji tego wyjscia)

Slawek