ramka w tvout GF4

Autor: pawel (phor1_at_wp.pl)
Data: Fri 21 Mar 2003 - 14:11:43 MET

Witam
Jak się pozbyć czarnej ramki na tv? Nie chce mi się kombinować z tvtoolem,bo
po 15 minutach wywala, pomimo,że jest wpisany serial, zainstalowałem
divxg400 i puszczam film jako strumień wideo z napisami, ale niestety w
czarnej ramce.Dziwne to ...jest jakiś playerek, który pozwala zlikwidować tą
ramkę, a może jakieś specjalne ustawienie divxg400? Wiem, że są
konkurencyjne programiki dla dvxg400, pozwalające wyświetlić napisy w
strumieniu video na tv, ale czy jest taki, który przy okazji likwiduje tą
wstrętną ramkę albo oferuje wyatarczające powiekszenie obrazu, żeby tej
ramki się pobyć???
Karta Creative GF4 Ti 4200, Ath 1,7XP, płyta Soltek 75KAV i inne takie
majonezy.