Re: Ciekawe urządzonko ale jak to działa?

Autor: Marcin Tworek (usenet_at_212.160.21.191)
Data: Fri 21 Mar 2003 - 13:51:05 MET

> Niedawno zetknąłem się z ciekawym urządzonkiem -
> karta PCI zabawnie nazwana Boot&Go.
> Karta odtwarza zawartość dysku do wzorcowej
> postaci przy każdym restarcie komputera.
> Tak sobie myślę że z tą kartą żaden wirus nie jest
> już groźny - sformatuje mi dysk to go sobie odtworze
> po restarcie. Bez żadnej dłubaniny jak przy Ghoscie itp.
> co ciekawe karta umozliwi zabezpieczenie wybranych
> partycji przez co możemy zabezpieczyć np. partycje
> systemową a d: pozostawić jako 'brudnopis'.
> Dodatkowo chyba nie ma nic lepszego dla
> szkolnych pracowni komputerowych,
> [...]

Jak sam zauwazyles jest to rozwiazanie dobre dla
pracowni komputerowych, bibliotekek czy kafejek internetowych.
Do zastosowan domowych slabo sie nadaje.
Trzeba pamietac ze po restarcie tracisz dane utworzone w czasie pracy.
Taka karta wydziela sobie ukryta partycje na dysku i takm zapisuje
wszelkie pliki zmodyfikowane w czasie pracy.
Pozdr,
Marcin Tworek