Re: Nero i problem zapisu p³yt audio...

Autor: JARA (jarek.jara_at_wp.pl)
Data: Fri 21 Mar 2003 - 13:15:15 MET

Nieprzejmuj siê mam to samo - dane lec± bez problemu a CDDA uwala na 1
track'u
Naszczêcie mam pod 98se winona 3.8, któremu nie sprawia ró¿nicy co mu siê
wrzuca i czy to jest zepsute czy nie, poprostu wykonuje swoje zadanie i
wypala, niew¿ne czy to jest mp3 czy wav - na cellku 500, przy uruchomionym
IE i winampie radzi soebie doskonale z wypalaniem audio(wrzucone mp3) x12 -
nie mia³êm przypadku ¿eby siê p³ytka wysypa³a choæ nie mam burm proof'a i
tym podobnych :))

Wiesz co, niekoniecznie to jest od Nero bo mia³em pod xp zainstalowanego
wioona 5.0 i z cdda by³o to samo !

Mo¿e kto¶ wie jak siê z tym uparaæ ?

pozdry

JARA