Re: ch³odzenie wodne - cpc

Autor: Slawomir Marczynski (slawek_at_ps.pl)
Data: Fri 21 Mar 2003 - 12:51:16 MET

On Thu, 20 Mar 2003, Marcin Wojtczuk wrote:

> www.cpc.pl

No wlasnie, morons, gdzie tam na http://www.cpc.pl jest ze firma
bierze (zgodnie z KC) odpowiedzialnosc za wszelkie szkody powstale
w wyniku awarii urzadzenia jakie oni sprzedaja?

Wiecej - "samodzielny montaz" pozwala na proby unikniecia takiej
odpowiedzialnosci - "zalanie woda ktore doprowadzilo do
zniszczenia komputera a w efekcie utraty danych [...] nastapilo
ze wzgledu na niewlasciwy montaz, przeprowadzony przez uzytkownika" !!!

> Jak d³ugo ? A do zabezpieczania przed oszronieniem s± lepsze rzeczy. Jak
> np. specjalne pasty do wype³niania socketa i grza³ka pod spodem p³yty.

Procesor to nie bryla lodu - temperatura 70 stopni Celcjusza jest
dla niego zupelnie nieszkodliwa, moze ja miec i przez 100 lat.

Nie przedstawiles jakichkolwiek danych na temat niezawodnosci CPU,
tylko nawijasz jak nawiedzony - co, sprzedajesz jeleniom pompki
do akwarium jako turbiny do chlodzenia PC-tow czy co?

A owe "specjalne pasty" to mozna OKDR. Owszem, jak ktos jest potluczony
to moze i np. caly PC zapelnic olejem transformatorowym... albo otrebami.
Ale niech to robi ze /swoim/ PC. Z daleka od innych (nie chce miec np.
zaciekow na suficie od oleju).