Re: Pasta chłodzaca - rodzaje?

Autor: Camil (klukomski_at_wip.pl)
Data: Fri 21 Mar 2003 - 12:19:57 MET

a więc te pasty które posiadasz to za przeproszeniem nic więcej jak tylko
wielkie g... :( najlepiej kup Arctic Silver III - kosztuje ~30pln za tubkę,
ale jest naprawdę świetna.
A pasty nakładaj jak najmniej, jej zadanie to pokryć mikroszczeliny w
strukturze radiatora, aby nie zostawało tam powietrze, bo ono powoduje
gorsze odprowadzanie ciepła. Jeśli pasty będzie za dużo, zacznie ona działać
jako izolator i temperatura na procku wzrośnie...
Jeśli nie chcesz kupować porządnej pasty, to użyj tego co masz, ale w bardzo
rozsądnej ilości;)

Pozdrawiam