Re: krasc czy nie krasc

Autor: AnUbIs (amulet[USUN_TO)
Data: Fri 21 Mar 2003 - 09:36:44 MET

Uzytkownik "infolove" <seekinfo1_at_wp.pl> napisal w wiadomosci
> ktos bliski pokazal mi okazje walniecia P4 1.4gh (z mozliwoscia
> rozszezenia do 2.0 ghz) z 20gb hdd i plyta - caly dzialajacy komplet
> to zrobil bys to widzac na 99.9 % ze nie bedziesz nakrytym?
>
> glowie nad tym od 3 miesiecy.
>
> glowny argument przeciw:
>
> wiem jednak ze to zo robie bedzie mnie x2 robione. tak ze jak komusl
> zwine to i mnie x2 okradna (nie jestem chzescijanem)

Bycie uczciwym i "w pozadku" daje wieksza satysfakcje i zadowolenie z siebie
niz dobra materialne zdobyte w tak niecny sposob. Wiem ze wartosciowe osoby
bardziej dostaja w dupe w zyciu bo kazdy na nich jezdzi ale samo poczucie ze
jest sie kims innym "lepszym" roznym od pospolitego nie stety "buractwa"
daje wieksze poczucie spelnienia. Postaraj sie byc mniejszym egoista i
myslec czasem inna osoba w tym wypadku osoba ktora zostanie okradziona co
ona bedzie czuc i jak ty czul bys sie na jej miejscu...
Zlo zawsze powraca wedle niektorych ludzi i wierzen po 3 kroc...;)
Dobrze ze czujesz dylemat... to oznacza ze nie jestes jeszcze przegrany.