Re: jak dobra karta graficzna w cenie do 400 zł

Autor: xart (xart_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 21 Mar 2003 - 09:18:20 MET

Użytkownik <agaga20_at_poczta.onet.pl> napisał
> Prosiłbym o jakieś rady na temat dobrej karty graficznej w cenie do 400 zł
> dziękuję
> Krzysiek

Szkoda ze nie napisales do czego ma byc ta karta, ale przyjmujac domyslnie
wyposrodkowane wymagania (gry, filmy + "normalne uzytkowanie kompa")
polecalbym cos z serii Radeonow 9000/9100, nalepiej od dobrego producenta
sapphire, his (herculesa pewno ciezko bedzie zlapac w tej cenie).
Sam mam Szafirka R9000Pro TV/DVI i IMHO jest to niezly nabytek za te
pieniadze.
Wyjscie TV bardzo dobrej jakosci + praca na dwoch niezaleznych monitotrach i
naprawde dobra jakosc obrazu to chyba wystarczy do "standardowych"
zastosowan.
Wydajnosc porownywalna do GF3 Ti200, drozszej i trudno dostepnej (nie mowie
tu nedznych klonach typu Palit - ludzie sie skarza.) Poza tym wiatrak na
SR9000Pro
jest cichutki i nie przeszkadza w pracy (podobno na GF3 gainwarda strasznie
wyja).
Co prawda lepiej (i taniej !) byloby kupic R9100 ale do tego trza miec dobry
zasilacz (ja mam Codegena :( )
Oczywiscie bywaja pewne problemy z kompatybilnoscia, ale ja po przesiadce z
nVidii
TNT2 i Detkow 40.72 nie zanotowalem wiekszych problemow (Win98/Win2k).
Gry chodza (Mafia, Nolf2 i MOHAA.....) u mnie na DX8.1 + Cat 3.2 raczej bez
problemow.
Naprawde polecam Ati za te cene.
Jesli musisz koniecznie miec nVidie to w tych granicach raczej GF3Ti200 (ale
bedzie chyba
troche drozej). Wybij sobie natomiast z glowy wszelakie GF4MX - kijem z
daleka od tego!!!.

pozdrawiam
art