Re: krasc czy nie krasc

Autor: /// Kaszpir /// (usunto_Z.Maczynski_at_siden.pl)
Data: Fri 21 Mar 2003 - 07:48:22 MET

> ktos bliski pokazal mi okazje walniecia P4 1.4gh (z mozliwoscia
> rozszezenia do 2.0 ghz) z 20gb hdd i plyta - caly dzialajacy komplet
> to zrobil bys to widzac na 99.9 % ze nie bedziesz nakrytym?

Facet a co tu myslec ?

Jesli jestes osoba uczciwa i wiesz co to miec czyste sumienie to nie rozumie
dlaczego zadajesz takie pytania ?

Jesli nie to czemu nie okradniesz wlasnego domu ? A moze napadnij na swoja
mame i ja obrabuj ;-) Ile kasy bys mial ;-)

Oczywiscie zartuje ...

Mysle ze to kwestia wychowania. Mi nigdy np. nie przyszly do glowy takie
pomysly mimo ze opiekuje sie sprzetem wartym kilkadziesiat (kilkaset)
tysiecy zlotych ...
Poprostu najwazniejsze jest poszanowanie do cudzej wlasnosci i uczciwosc i
nie ma zadnego tlumaczenia ze kradna inni wiec ja tez ...

Mnie sam kilka dni temu oszukal jeden gosciu ze Zgorzelca na 200zl (jeszcze
sie zastanawiam czy podac do wiadomosci jego dane osobowe aby nikt wiecej
nie zostal oszukany przez tego oszusta)

> glowie nad tym od 3 miesiecy.

No widzisz , a mi starczylo kilka sekund ...

PS. Ciekawe jak bys sie czul jakby ktos wlamal sie do Ciebie do mieszkania i
wszystko co wartosciowe ukradl ...

--
Pozdrawiam
/// Kaszpir ///