XPpro i wyłączanie komputera ?

Autor: kaszs_at_konto.pl
Data: Fri 21 Mar 2003 - 07:24:03 MET

Niedawno kupiłem Athlona Xp 2000, zainstalowałem sobie na nim XP pro i...
mam następujący problem: jak chcę wyłączyć komputer naciskam wyłącz
komputer -> wyłączanie i.... zamiast zamknięcia systemu i wyłączeniu
komputera nstępuje ponowne jego uruchomienie ??? Próbowałem grzebać w
zarządzaniu energią w panelu sterowania i nic (?!)
Proszę szanownych grupowiczów o pomoc, w czym tkwi problem ??? W firmie
gdzie kupiłem komputer powiedziano, że źle zainstalowałem XP (?), ale czy to
jest możliwe ???

Pozszę o odp. na priva najlepiej

Pozdrawiam

Szymon