ustwienie mnożnika dla XP 2000+, udma133

Autor: MR (555_at_impreza.neostrada.pl)
Data: Fri 21 Mar 2003 - 01:30:13 MET

Witam
Mam pytanko bo już parę latek minęło jak kompa sobie składałem a wtedy
troszku prostsze było (czytaj instrukcja z tabelką) :)
1)
Mam teraz athlona xp 2000+.
Wszystko złozyłem do kupy ,odpaliłem i wystartował na 1250 MHz.
Domyślnie CPU CLOCK mam na 100Mhz, czyli z tego wynika, że
RATIO rozpoznał dobrze z proca = 12.5.
O ile dobrze pamiętam 2000+ jest taktowany 1667 (?) MHz, czyli
aby to uzyskać musze przestawić CPU CLOCK z 100 na 133MHz - zgadza się ? ;)

2) przy ustawieniach pamieci w biosie co mam wybrać (dla pamięci 333MHz):
"166-DDR333" czy "SPD" ??

3)dla HDD Maxtora trzeba jakiś zabiegów aby odpalić go na UDMA 133 ??.
W biosie (dla płyty Gigabyte-Ga7VAX) znalazłem tylko wybór rodzaju kabla.

Pozdraiwiam