Re: krasc czy nie krasc

Autor: Rafał Bartoszak (sprocket_at_sys.pl)
Data: Thu 20 Mar 2003 - 23:42:18 MET

On Thu, 20 Mar 2003 22:25:13 +0000, infolove wrote:

> ktos bliski pokazal mi okazje walniecia P4 1.4gh (z mozliwoscia
> rozszezenia do 2.0 ghz) z 20gb hdd i plyta - caly dzialajacy komplet
> to zrobil bys to widzac na 99.9 % ze nie bedziesz nakrytym?

Jeśli to rodzina, to nic nie poradzisz. W innym przypadku zmień bliską
osobę

> glowie nad tym od 3 miesiecy.

Wolno myśisz. Mi to zajęło 3 sekundy

> glowny argument przeciw:

> wiem jednak ze to zo robie bedzie mnie x2 robione. tak ze jak komusl
> zwine to i mnie x2 okradna (nie jestem chzescijanem)

Aha, uczciwość nie przyszła ci do głowy ?

Kolegę kiedyś okradziono. Laptop, z programami, na których stworzenie
poświęcił wiele dni, nie mówiąc o kredycie, który musiał spłacać.
Postaw się w jego sytuacji.

...żegnam...

*PLONK*

[ |>|>|> sprocket                                 ]
[ Rafał Bartoszak                 sprocket_at_sys.pl ]
...i dlatego Kartagina musi zostać zniszczona...!!!