Re: dwa monitory oraz jeden komp.

Autor: Artur Gawryszczak (gawrysz_at_camk.edu.pl._!_!_!_)
Data: Thu 20 Mar 2003 - 22:58:59 MET

Danonwoj wrote:
> [...] Na kupno zupełnie nowego, drugiego kompa mnie nie stać i
> zastanawiam się nad takim rozwiązaniem:
> kupię drugi monitor, myszkę, klawiaturę i zainstaluje w pokoju obok.

Karta graficzna z dwoma wyjściami, lub druga karta na PCI, klawiatura i
mysz na USB, druga dźwiękówka też może być nie od rzeczy. Problem by był
chyba dopiero z niezależnym napędem CD :-)
Tyle w kwestii sprzętu.

Osobną rzeczą jest oprogramowanie tego. Pol Linuxem ludzie takie rzeczy
robią - jedne X-Windowsy skojarzone z jednym wyjściem VGA, drugie z
innym. Pojęcia nie mam (wątpię), czy znajdziesz takie oprogramowanie pod
jakiegoś Windowsa. Zapytaj się może na windowsowych grupach.

> A może macie jakieś inne rozwiązanie?

Wytresować brata ;-)

--
Pozdrówka,