Re: dwa monitory oraz jeden komp.

Autor: Peterphk (peterphk.no-fq-spam_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 20 Mar 2003 - 22:11:56 MET

> Mam następujący problem: u mnie w pokoju stoi komputer i chce z niego
> korzystać dwóch ludzi ;-) . Jak właściciel pokoju go użytkuje, to nie ma
> problemów, ale jak brat, to robi hałasu i nie mogę się uczyć, czytać czy
> innych bardzo pożytecznych rzeczy robić. Nadszedł czas na zmiany. Na kupno
> zupełnie nowego, drugiego kompa mnie nie stać i zastanawiam się nad takim
> rozwiązaniem:
> kupię drugi monitor, myszkę, klawiaturę i zainstaluje w pokoju obok. Ale
czy
> to jest możliwe?? Czy do tego trzeba kupić kartę z dwoma wejściami na
> [...]

O ile z monitorami nie ma problemu bo kazda karta typu dualhead potrafi
obslugiwac 2 niezalezne pulpity to problem bys mial z obsluga myszki i
klawiatury. Podlaczajac po 2 sztuki jeden drugiemu by przeszkadzal, bo
urzadzenia te dzialaly by jako jedno. Rozwiazanie takie jak proponujesz
mozna zastosowac w przypadku kiedy jedna osoba chce robic cos w programach a
inna ogladac film. W innych przypadkach nie da sie pogodzic obslugi
klawiatury i myszy przez 2 uzytkownikow.

Co prawda nie widzialem nigdy czegos takiego, ale mozliwe, ze ktos wymyslil
cos w rodzaju symulatora 2 myszy i klawiatury + oprogramowanie do obslugi
virtualnych kompow.