Re: Wydymali mnie?

Autor: Artur Glozak (artur.glozak_at_wp.pl)
Data: Thu 20 Mar 2003 - 21:41:44 MET

> W czerwcu kupilem BIV 60GB, padla w grudniu, dostalem BV 60GB, padla na
> poczatku miesiaca, dostalem BIV 60.
> Ten dysk jest uzywany, pewnie poserwisowy.
> Czy jesli juz mialem V to powinni oddac V?
> Czy moglem dostac poserwisowy, czy tylko albo naprawiony swoj albo nowa V?
> Czy mnie wydymali? :)
>
> Pozdrawiam
> alacak
jak nie czujesz nic z tylu i cieplego oddechu na plecach to moze nie.

a tak na serio to przeczytaj dokladnie gwarancje. w zaleznosci od firmy to
sformulowania sie nieco róznia ale sens jest taki:
"gwarant poprzez naprawe rozumie wymiane uszkodzonej czesci (lub kilku) lub
calego urzadzenia, na urzadzenie o takich samych parametrach uzytkowych"
"o rodzaju podjetych dzialan decyduje gwarant"

czyli wymyslili ze glównym parametrem dysku jest pojemnosc- co w sumie jest
racja, ale nie do konca.
przerabialem to ostanio z HP w przypadku drukarki ( nowa drukarka padla po
misiacu, dali mi jakas inna podrapana, brudna- ale sprawna czy o takich
samych walorach uzytkowych)
wymagalo to godzine walki telefonicznej z serwisem i prawnikiem fimy
wlacznie- ale oddali kase. podejrzewam zreszta ze serwisanci kreca wlasne
lody z tego bo jak sie patrzy co oni tam robia to az dziw bierze ze jeszcze
tam pracuja.