Re: Wydymali mnie?

Autor: absolon (antispam_at_dres.xxl)
Data: Thu 20 Mar 2003 - 21:45:45 MET

Dnia Thu, 20 Mar 2003 18:42:02 +0100 , alacak napisal :

> Czy moglem dostac poserwisowy?

nie mogą Ci dać poserwisowego HDD.
Niestety jest to częsta praktyka sklepów :( ... które nie wiem co chcą w
ten sposób osiągnąć bo chyba nie renomę i "markę".
Swego czasu też padłem ofiarą takiej akcji tyle, że chodziło o pamięć.
Miałem uszkodzoną pamięć i wzamian dostałem pamiątke rzekomo nową ale
jak potem sie przyglądnąłem to była używana (chyba mieli zestaw takich
pamęci w serwisie na zasadzie a może u tego pojdzie i bedzie spokój).
... a że używałem wtedy w2k to pamięć oczywiście nie "poszła".
Zgrzany wróciłem do owego sklepu ale od razu udeżyłem do pana kerownika
:)
Po krótkiej i stanowczej bajerce pan zadzwonił do serwisu i powiedział
półgłosem (że niby nie usłyszę? :-) ale stanowczo żeby dali mi pamięć z
MAGAZYNU!! a nie z SERWISU. Dostałem pamięć i problemy znikły jak ręką
odjął.

Niestety trzeba być czujnym :)

pozdrawiam

--