ibm deskstar i gwarancja

Autor: Grzegorz Bieniasz (gutekNOSPAM_at_cavern.com.pl)
Data: Thu 20 Mar 2003 - 21:44:39 MET

Mam klasyczny chyba problem, otoz zepsul mi sie dysk ibm-a 30gb deskstar, o
ile sie orientuje to jest na niego 3 lata gwarancji. Niestety firma w ktorej
go zakupilem juz nie istnieje. Nie posiadam do niego zadnej gwarancji, a
jedynie fakture na ktorej nie ma numerow seryjnych. Czy jest jakas szansa
zeby to gdzies zserwisowac?? Czy ibm przyjmuje takie dyski na naprawe
gwarancyjna?? Jesli tak jak to mam przeprowadzic? Jesli ktos wie cos na ten
temat prosze o wszelkie informacje.

PS. Szukalem w archiwum ale ostatni post jaki znalazlem na ten temat byl z
maja 2002.

--
Grzegorz Bieniasz
gutek(at)cavern.com.pl