Re: Kierownica do komputera - jaka?

Autor: rkowalcz (rkowalcz_at_wp.pl)
Data: Thu 20 Mar 2003 - 20:01:34 MET

Adam Gołąbiewski napisał(-a):

> wibracje. Jesli chcesz byc zadowolony to powinienes dolozyc drugie
> tyle.

Dokładnie, te ponizej 450zł (nawet logitech z wibracjami to zadna
rewelka).
Grałem na kierownicy Trust(240zł) i nawet fajnie sie ja trzyma, ale FF
to ona nie posiada (jak juz to wibracjami to mozna nazwać i są one
niezależne od gry - jak naciśniej gaz do dechy to masz wibracje, jak
skrecisz mocno to masz wibracje - nie mają zwiazku z grą - bez gry też
wibracje działają :D ), Jak dla dziecka to polecam. Grałem tez na
kierownicy Logitech z FF (około 320zł, czerwona kierownica :) ).
Wibracje ma już w miarę i kierownica nie wraca do położenie środkowego
jak sie ją puści. Ale jak sie ją trzyma w ręku to moim zdaniem "czuć
plastikowatość" :) i słychać lekkie tarcie plastiku o plastik przy
skrecaniu (wkurzało mnie to ). Trust ma nawet spoko gumowa kierownice,
natomiast do plastikowego Logitecha nie mogłem sie przyzwyczaić. Nic
innego w tej cenie nie jest warte nawet spojrzenia. Za to kierownica z
logiem Ferrari za około 540zł dopiero w/g mnie jest godna kupna nie dla
dziecka (czyt. osoby do lat 10 :) )
Pozdrawiam.

--
rkowalcz