Re: Norton Ghost 2003 i utrata waznych danych ;(((

Autor: Karol Nowak (knowak_at_del.powernet.pl)
Data: Thu 20 Mar 2003 - 19:55:08 MET

> Miałem identyczny problem. Dokładnie to samo - wypisz wymaluj. I Napiszę
> tak: też użyłem programu Ontrack Easy Recovery Proffesional i wszystkich
> dostępnych tam opcji odzyskiwania danych i... sukces był tylko częściowy i
> to w mniej pozytywnym tego słowa znaczeniu:( Tzn. odzyskałem w zasadzie
> wszystkie moje filmy, zdjęcia, mp3 i inne śmieci... nie odzykałem ani
> jednego pliku outlooka, osobistych, i innych. Masz duże szanse na
odzyskanie
> popularnych plików takich jak: *.doc, *.jpg, *.mp3, *.avi, *.html itp.
Nie
> ma szans na *.zip, *.exe, *.rar - takie pliki będą nie do odczytania.

U mnie (przy uzyciu PC Inspector File Recovery) znalazl 18625 obiektow
roznego typu: bmp, jpg, gif, exe, rar, doc, xls, html, dbf, itd ale
wszystkie maja nazwe
typu cluster 205848.HTML i ta sama wilekosc ~1,3MB
poza tym _np._ pliki mp3 nie nadaja sie do sluchania.

> Spróbuj skorzystać z opcji RawRecovery - trwa baaardzo długo, ale tylko za
> jej pomocą uda Ci się odzyskać cokolwiek!!:)

Wlasnie wlaczylem RR.
1h left

--
poozdrawaim