Dysk 80GB który? czy Caviar to dobry wybór?

Autor: Ja_Nul^ (ja_nul_at_o2.pl)
Data: Thu 20 Mar 2003 - 17:58:27 MET

Witam nosze się z zamiarem kupna dysku WD Caviar 80GB 7200 8MB Cache.

Czy to dobry wybór?

Wybrałem ten dysk przede wszystkim ze względu na 3letnią gwarancję i 8MB
Cache.

Niestety podobno dysk ten jest dość głośny, jak głośny, dużo głośniejszy od
innych dysków? Przy przegrywaniu, kasowaniu itp. może sobie wyć jak
odkurzacz, ale wolałbym, żeby podczas np. oglądania filmu, czy zwykłej pracy
w systemie nie był słyszalny, mogę na to liczyć?

Dzięki za wszelkie porady i pozdrawiam!

Ja_Nul^