Re: Rozne pytania natury technicznej (RAM , zasilacz...)

Autor: Camil (klukomski_at_wip.pl)
Data: Thu 20 Mar 2003 - 15:35:46 MET

Ad.1) Zasilacze Hunt-Key-a są z reguły dobre, a jeśli Ci wystarcza 300Watt
to odpowiedź brzmi TAK. Chociaż jeśli masz qpować nową zasiłkę to rozejrzyj
się za czymś mocniejszym(na przyszłość).
Ad.2) Efekt przejścia będzie widoczny biorąc pod uwagę ilość, a nie
producenta pamięci. Natomiast marka ważna jest przy ich podkręcaniu.
Ad.3)To bardzo dobry wybór - wszyscy sobie ten dysk chwalą:)
Ad.4)Według mnie omijaj tą 4kę jak i kazdego MXa z daleka!!! Lepiej odłóz
troszkę więcej kasy i kup Radka 9000 lub jeszcze lepiej 9100(8500)!!! Karta
będzie duuuużo lepsza od tego GeForce'a:)

Pozdrówka