Jaka karta dzwiekowa. Jakie glosniki.

Autor: semp (semp_REMOVE_THIS__at_semp.prv.pl)
Data: Thu 20 Mar 2003 - 15:28:06 MET

Planuje kupic jakies przyzwoite glosniki do kompa.. (moze 5.1?) i przy
okazji karte dzwiekowa. Tzn. chcialbym zeby te glosniki byly tanie, ale
mialy wystarczajaca dobra jakosc do ogldania filmow w AC3. A karta
dzwiekowa>? Myslalem zeby kupic na gieldzie jakis model sprzed kilku
lat... ale nadal generujacy dzwiek na przyzwoitym poziomie.
NIe jestem audiofilem. Po prostu poszedl mi moj stary soundblaster.
Prosze o modele kart, glosnikow, najlpiej z cenami,
pozdrawiam
k,