Re: jakie dyski do raid

Autor: spajki (spajki13_at_tlen.BEZSPAM.pl)
Data: Thu 20 Mar 2003 - 14:57:05 MET

hmm.... ja bym Ci polecił Caviary z seri JB te z 8MB i 7200RMP są naprawde
mało awaryjne a jak by niebyło to 3 lata gwarancji ... ja mam takie dwie
80GB i od 5 miechów żaden się nie posypał ... co do barakud serii V, to
mają kiepskie opinie bo ich wydajność w Raidzie zamiast wzrastać, maleje i
to dość widocznie ... jak znajde testy to postaram ci się wysłać na e-mail
lub dam namiar na stronke ... Pozdrawiam Krzyś
 --
 Wyslano z forum elektronicznego: http://www.elektroda.pl/rtvforum