Re: MSI KT3V i częstotliwość PCI

Autor: Camil (klukomski_at_wip.pl)
Data: Thu 20 Mar 2003 - 12:44:56 MET

Mam dokładnie ten sam problem, na dokładnie takiej samej mobo. Domyślam się,
że masz Athlona i ustawiasz jego magistralę na 166;)
Najgorsze jest to, że w BIOSie nie ma możliwości zmiany dzielnika PCI, czy
AGP. Szukałem też odpowiedniej zworki, ale nie ma jej na płycie...
Również chętnie posłucham rad jak to zmienić:)