Re: Maxtor 80GB + MSI K7T266 Pro2-A

Autor: Karow (karow_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 20 Mar 2003 - 11:19:48 MET

Użytkownik "tomzak3" <tomzak3_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Nie mam pojęcia o aktualizacji biosu i trochę się boję, że coś padnie,
więc
> nie będę próbował, ale dzięki za radę.
>
> pozdr
> Tomek

Witam,

Firma MSI udostępnia mały programik MsiUpdate lub LiveUpdateMSI (czy jakoś
tak), który sprawdza jaką masz wersje biosu produktów firmy msi (płyty
główne, karty grafiki) i sprawdza czy w internecie jest nowsza wersja.
Jeżeli jest to ściąga ją na twojego kompa, pomaga stworzyć dyskietkę
startową wraz z automatyczną aktualizacją biosu i standardowo wszystko jest
zakończone pomyślnie.
Robiłem to kilka razy i wszytko dalej działa ;))

Pozdrawiam,
Karow