Re: Dziwne objawy (FSB200) ...

Autor: /// Kaszpir /// (usunto_Z.Maczynski_at_siden.pl)
Data: Thu 20 Mar 2003 - 11:04:13 MET

> Jeśli możesz, spróbuj podkręcić sam procesor (mnożnikiem) na
> FSB 166 MHz -- wyniki powinny być lepsze (AGP nie będzie aż
> tak rozsynchronizowane z FSB, a pamięci nie zwolnią).

Cały czas mój procesor działa na FSB 166 a pamieci na 333Mhz (poprzednio
miałem pamieci PC266 i niestety chodziły na najgorszyc timmingach na 333Mhz)

Myslałem że ustawiajac procesor na FSb200Mhz a pamieci 400Mhz uzyskam spory
wzrost wydajności (na AGP idzie 80Mhz , na IDE 40Mhz). Więc sama grafika
powinna przyśpieszyć (zamiast 66Mhz jest taktowana 80Mhz) ...

W syntetykach widać wzrost przepustowości pamieci , ale w realnych testach
zamiast wzrostu wydajności jest spadek i to czasami spory ...

Testowałem tylko synchronicznie bo taktowanie asynchroniczne nie uwazam w
przypadku AMD za rozsądne ...

--
Pozdrawiam
/// Kaszpir ///